lördag 29 januari 2011

Nu kan jag stå brud!

Jag har köpt bröllopsklänningen idag. Och en fin kappa att ha till ifall det är kallt. Allt vintage och mycket prisvärt.

Klänningen hittades av Camilla (min bröllopsfotograf) och Missy och jag fick inte gå ifrån affären förrän jag köpt den, så jag var ju tvungen att lyssna på dem. Ska bara göra en liten ändring så är jag nöjd.

Då så. Spännande. Ska vänja mig vid att se mig själv i gammaldags vaniljvit klänning. Ska också hitta färgglada skor och accessoarer till.

9 kommentarer:

  1. Oooh! Spännande, man får inte se en bild eller...?

    SvaraRadera
  2. Camilla: Tack för hjälpen!

    Karro: Indeed!

    Jenny: Nope. Den ska hållas hemlig. Men jag kanske kommer berätta lite om den senare...

    SvaraRadera
  3. Grattis! Spännande det ska bli att få se bilder på den sen!

    SvaraRadera
  4. Tesa: Tack, ja då, bilder kommer i september :-)

    SvaraRadera
  5. Åh, vad spännande! Och vad härligt att du har hittat DIN klänning redan! Heja!

    SvaraRadera
  6. Jo: Det känns bra, nu är jag ju äntligen mer positivt inställd :-)

    SvaraRadera
  7. Så lite så, det är ju inte varje dag man hittar rätt klänning :-)

    SvaraRadera