onsdag 20 april 2011

Stora steg framåt

Har spanat på Mirandas bröllop i Sex and the city (hennes bröllop är min inspiration till det utomhus "höst"bröllop som jag hoppas vi får), har bläddrat i x antal tidningar för att hitta inspiration till brudfrisyr (ska äntligen få klippa mig lite idag - bara fem månader sedan sist...) och jag har googlat på de blommor jag vill ha.

Grefven har ritat upp en skalenlig modell av ladan vi ska ha festen i och vi har kommit fram till att vi kan få plats med alla gäster. Men det blir trångt. Typ.

Jag vi har också börjat fundera över önskelista och den ska snart publiceras på vår bröllopssida.

Vid det här laget borde också de flesta inbjudningar ha kommit fram - hurra för att gästerna älskar inbjudningskortet lika mycket som jag gör!

3 kommentarer:

  1. No, I don't love it. I aaaaadore it! It's fabulous, my darling!!!

    Ours should be with you soon.

    xx

    SvaraRadera
  2. Yeah! Fun fun fun, am waiting patientally by the mailbox...

    SvaraRadera
  3. Vet du, såg just det SATC-avsnittet bara här om dagen. Jag har två personligheter när det gäller det här bröllopet. En som formligen vill explodera i vitt, blommor och nörderi (tänk Carrie) och en som är alergisk mot allt bröllopigt och jag-centrerat. Liksom skäms lite över att kräva så mycket uppmärksamhet av folk.:)

    SvaraRadera