lördag 5 februari 2011

F**k This Shit...

...tankte jag i Fredags nar jag fick ett anfall av panik over hur vi [jag] ska hinna med [orka] gora inbjudningarna sjalva coh fa ivag dem i tid och gora allt annat. Boyfriend sag min doda blick och fragade om jag vill skita i allt och sticka ivag till Samoa och gifta oss dar istallet. Inga inbjudningskort. Ingen klannings[vikt]-angest och inget javla ansvar pa att ordna allt och forsoka tanka pa allt och alla andra.

Samoa - paradiset pa jorden och dar jag, en sydsvensk bonnatos, kande att jag hittat mitt andra hem.

2 kommentarer:

  1. Tänk så glad jag skulle bli om min kom på en sån idé 8fast bytte ut den mot Toscana då) - men det är ingen chans. Ingen stress här dock, det är ju hans fest och han som får fixa :p

    SvaraRadera
  2. eftersom vi ska valja papper till inbjudningarna imorrn sa antar jag att det traditionella blir av - vi far helt enkelt ta och kora bagge grejerna. Brollop hemma och en liten snabb resa till Samoa for att rela-la-laxa.

    SvaraRadera